Merhaba sevgili anneler 🙏🏻 Bebeğimiz 9 buçuk aylık . 2 gündür burun akıntısı ve hafif ateş vardı . Doktora götürdük antibiyotik verdi ve çıktık . Akşam saatlerinde ilacını içtikten bi saat sonra birden gözlerini dikti öylece tepkisiz bi şekilde bakmaya başladı . Ses de yok . Hemen su tuttuk yine ses yok anında acile götürdük . Yol da da kendine gelmedi . Acile girdik . Hala kendine gelmedi hemen müdahale ettiler bi 5 dakika sonra kendine geldi . Serum takıldı kan alındı test yapıldı . Test sonucu pozitif çıktı . Bir daha öyle bi atak geçirmedi . Yaşayan var mı acaba bu atak neden olmuştur . Ve bebeği covid olanlar ne iyi gelir . Allahım tüm çocuklarımızı korusun . Teşekkür ederim şimdiden 🙏🏻🙏🏻