Pamuk1980 bizde çok düşündük o zaman kullansak mı kullanmasak mı diye ama kesinlikle şimdi iyi ki tedavi oldu diyoruz. İlacın çok şükür hiç yan etkisi yok çünkğ çok düşük dozda kullanılıyor. Zaten her gittiğimizde ekg çekilip bütğn kontroller yapılıyor. Sizin de bölge biraz sıkıntılı bizim de öyleydi. Allah korusun en ufak bir pişik durumunda kanamalar olup çok kötü yaralara yol açabilir. Birkaç doktor arkadaşa da sorduğumuzda hepsi benim çocuğum olsa kesin tedavi ettirirdim demişti.