Kızlar merhaba, yaklaşık 1.5 ay önce alerji belirtilerim vardı ilaç kullanmıştık geçti ama bu ay kızım az kilo aldığı için mama değişikliğine gittik bu mama da yine alerji belirtileri ortaya çıktı, ağzının etrafı kızardı 🤦🏼♀️ Türkiye’de ki doktorumuz bir kaç alerjik mama önerdi ama burada sadece aptamilin alerjik mamasını bulabildim, aptamil pregomin as kullanan var mı acaba ? Kakası nasıl, alerji durumu nasıl, kilolar nasıl bebişlerinizin ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻😘😘