Merhabalar benim kızım da 21 aylık olacak çok şükür ne söylersek tekrarlıyor cümlede kuruyor hatta şarkı söylüyor bende ona şaşırdım , kar yağıyor kar yağıyor lapa lapa lapa dedi videoya çektim birde anneci anneci nerdesin burdayım burdayım işte burdayım diyor gerçekten inanılmaz şaşırıyorum nasıl unutmuyor bu kadar uzun cümleleri 🤭 gün içerisinde sürekli ben şarkı söylüyorum ona o da artık kendisi evde söylüyor