Papatya41 Yigiittt devlet hastanesinde 2010 yılında diş yaptırdım sene 2022 hala o dişimden çekiyorum,bence devlet yerine özele yaptır ben çok pişman oldum, şimdi çene cerrahı bulucam dişime o bakıcak
Esraaltayyyyy Yigiittt farabide kanal tedavisi yaptırdım 3 ay dişim sürekli iltihap kaptı şişti yemek yiyemedim diş hastanesi Novadent e gittim doktor baktı bu dişe kanal tedavisi yapılmamış içi oyulup bırakılmış bu dişe kanal tedavisi olmaz dedi 3 ay çektiğim ağrıyla kaldım 150 ye çektirdim dişimi