ZehraSareMom Ronya1303 Hayırlı olsun daha çok yenisiniz ağrınızın olması çok normal geçmezse doktorunuza söyleyin
Minnosannesiii Ronya1303 bende doğum yaptıktan sonra çok fazla baskı hissediyordum makatta. Hatta 1 hafta oturup kalkarken ağrı yapmıştı sonra geçti
simsimum Ronya1303 oturamiyacak gibiyseniz bir battaniyeyi simit şeklinde kivirin ortasına oturun ben öyle yapmıştim hem makat hem hemoroid hemde dikiş ağrım çok fazlaydı 10 güne kadar geçiyor hayırlı olsun allah analı babalı sağlıkla büyütmek nasip etsin
Ronya1303 simsimum merhaba tarıf ettıgınız tüm ağrıları yaşıyorum . Hemen kontrole gtmek şart mı acaba kadın doguma?