48316ELIZAN kucaginizda da emzirebilirsiniz niye dert oldu onu anlamadim zor mu geliyor o sekilde bebeginiz kac aylik? Ben ilk aylar emzirme yastigi ile kucagimda emzirdim hatta o sekilde uyurdu eme eme, buyuyunce yan yatirip yanina uzanip emzirdigim de oldu yani ikiniz de nasil rahatsaniz hangisi size kolaysa o sekilde emzirin simdi yurumeye basladi keyfi nasil isterse oyle emiyor bazen oturarak, bazen yari yatar bazen dizleri ustunde, kucakta, yatarak vs her pozisyonda kisacasi 🙈 o rahat ettigi surece benim icin sorun yok ☺️