İyi akşamlar kızlar bebeğim 2 ay 25 günlük doğduğunda ilk bir iki gün Aptamil içmişti sonra sütüm geldi şuan emiyor ama bazen yetmediğini düşünüyorum 1 ay önce bebelac aldım icmemisti bugün Sma optipro aldm onu vereyim dedim biberonu emmedi ağzına sıktım az az verdim sizce tüm mamaları denemelimiyim yoksa aç olsa icermiydi