Merhabalar 13 aylık bebeğim var gece saat başı yada bazen yarım saatte bir sürekli uyanıyor ve her seferimde emmeye alıştırdım farkında olmadan artık gece uykusuzluk sürekli uyanmak benim için aşırı zor oluyor, gece emmesini bıraktırmak istiyorum 1 gece emzirmemeye çalıştım ama aşırı ağladı pes ettim bu konuda izlediğiniz yolları yazarsanız çok sevinirim