ElmarNarmin Sualim Hayır kalmıyor. Şişlikte geçiyor kısa sürede. Doktoradadırlar bilirsiniz. Şişliği alması için ve ya oluşmaması için ilaçlar var
Selma6128 Sualim Benim daha hastaneden çıkmadan şişmişti dikişim düzenli buz uygulamıştım birsüre sonra geçti.Öyle çok belirgin bir dikiş izim yok ama eskisi gibi de değil tabi 🙂