Merhaba kızım 6 ay 24 günlük. Mama ile besleniyo ve ek gıda da yiyo bi kaç gündür idrarında azalma fark ettim neden olabilirki acaba. Su da yeterince içiyo yani kendi ne kadar isterse içiyo. Yetersiz de beslenmiyo çünkü doyup mamasını bitirmediği çok oluyo. Bi kaç gün öncesinde mesela sabah bezini açtığımda sızacak kadar çok olurdu ama şimdi o kadar çok değil ve gün içinde de ön tarafı doluyo arka taraf dolmamış oluyo bezini açtığımda. Acaba neden olmuşturki bu azalma🤔bilen var mı aramızda