Busrabayram Merhaba kızlar çok şükür sütüm yetiyor ve fazlasını sağıp buzluğa koyuyorum bebeğim biberon almadığı için kullanamıyorum sizce onları ne yapabilirim sonuçta süresi 3 ay 😥
kullanilmiyor1205 Busrabayram kanser hastaları için anne sütü aradıklarını duymuştum onlara verebilirsiniz 😌 yada annesi vefat eden bebekler felan oluyo onlar için ariyolar anne sütünü
gossipannee Busrabayram anne sütünden yoğurt mayalayan bile varmış valla keşke benimde o kadar sütüm olsaydı ya çok uğraştım olmadi nasip
simsimum Busrabayram yakininizda hastane varsa konuşun ilk gün sütü gelmeyen anneler için alıyor bazı yerler
Busrabayram gossipannee kayısı kompostosu evde kendi kaynattığın ve sütümü sağmak aşırı arttırdı normalde benim de çok değildi deneyebilirsiniz
Busrabayram gossipannee yoğurt mayalamak mantıklıymış ama ek gıdaya geçmesine üç ay var bakalım bi aklımda olsun 😄
gossipannee Busrabayram denemediğim hiçbir şey kalmadi çaylar mi dersin beslenme düzeni mi uykusuzluk mu hepsini denedim olmadi eşim der ki hatta😂 senin yaptığın kadar ben yapsam benden gelirdi 😂😂
2melekannesi__ Busrabayram evde bebe bisküvisi yapıp kendi sütünüzle verebilirsiniz ek gıda döneminde