Merhaba, oğlum 28 ayına girecek nerdeyse. Kelime olarak çok çabası var nerdeyse her dediğim şeyi arkamdan tekrar ediyor. Cümle kurması da son 15 20 gündür ortaya çıktı. Ablası okula gidince, Masal okula gitti diyor, bişi istiyorsa hadi git al gel vs. Ama genelde cümleleri şu şekilde ; ben adda git(gitcem)Masal noo hayır, evde kal gibi. Yani gideceğim geleceğim yok, dayisnin arabası bizdeyken bozuldu, bubu sürekli şöyle anlatıyor ; dayı an bozul abi gel gaz koy (koydu). İlerleyen zamanlarda mi düzelecek yoksa yanlış giden birşey mi var?
Birde pandemi çocuğu kendisi sıfır insan gördük biz. Kuzeni ile bı arya gelince kendi yasiyi ile onunla çok ilgilenmek istemio. Ablası yada büyük kuzeni ile daha çok ilgili. Bu sorun mu ya ? Bir dr bana ablası ile oynuyor mu ? Evet. Oyun var demişti. Sorun yok dedi Yani kendi kendine hayali oyin da kurar ama akrani kimse yok ondan mı böyle arada kaldım 🤷🏻♀️😚