4 aylık bebeğim var yaklaşık 2,5 haftadır aşırı salya akıtma, ellerini ağzına sürttürme, huzursuzluk, uyku gerilemesi, ağlama gibi belirtiler var . Diş çıkarıyor olabilir mi ? Çocuk doktoruna götürmem gerekiyor mu ? Ne yapmam lazım? Diş jelleri oluyormuş eczaneden alsam kendim olur mu ?