Kızlar 24 günlük anneyim aşırı bağışıklığım düştü zaten sezaryenle doğum yaptım şuan dudağımdan uçuk eksik olmuyor her yerim ağrıyor uykusuz kalıyorum. Emziriyorum birde acaba bu dönemde vitamin olarak ne kullandınız emzirmeye zararı olmayacak bir vitamin önerisi olan varmı?