Ummu64_ canım bak benim de kızım bir aralıkta baya az kilo almışti doktora gittik kontrolde dediki bir alt sınır var bir üst sınır egerki o alt sınırın altında değilse boyu ve baş çevresi gelişiyorsa bez sayisida min 4 ise çevre baskısı su bu bakma mama verme dedi. Ama yok filancanin bebeği şöyle benimki böyle bi baskasi toraman gibi benim cılız diyeceksin de mama başla dedi. Bunu söyleyen bezmialem hastanesinde profesör. Tabi ben ne yaptım. Mamayı aldım. Doymuyor bu dedim arada verdim verdim ne çocuğum toraman gibi oldu (ki isteğim oymuş demekki) ne de beni emdi şuan sadece mama yiyor. Olması gerektiği kiloda ama ben sadece 3 ay emzirdim. Demem o ki mama başlarken bir kere değil yüz kere düşünmek lazım. Hemen bir doktor başla deyince baslamayip tabi bir hastaligi vs yoksa başka doktora da gidilmeli biraz beklenmeli. Uzun oldu kusura bakma bu mama işi benim en büyük pismanligim