[silindi] Kızlar kanamam bittiği için son gün ev temizliği yaptım ve kanamam oldu 42 gün devam ediyor araştırıyorum özür kanı yazıyor da acaba başka bir neden olabilir mi yaşayan varmı?
Zeynep_2022 [silindi] 40 gün normal adet kırktan sonra 10 gün özür sayılıyor dinen. İlk doğumda 70 güne yakın sürmüştür ikincideyse 60 65 günü buldu hemen hemen
Hilalderin [silindi] cnm bende sezeryan ile 50 gun once dogum yaptim ayni sekilde hala ara ara geliyor hafif açik pembe seklinde 40 dan sonra özür sayiliyor
[silindi] Melesss ama canım benim 40 gün boyunca ilk 1 hafta sonrasında akıntım dışında birşey gelmedi
[silindi] Melesss 2 hafta sonraya randevu alabildik ama bakalım kendimi bir kaç gün daha takip edeyim devam ederse doktora gozukeyim dikişler iyilesmistir diye düşünüyorum veya dikis olabilirmi bilemedim
[silindi] Zeynep_2022 canım benim ilk hafta adet 30 gün akıntı sürdü 40 günden sonra özür mü yoksa başka birşey mi bilemedim
Zeynep_2022 [silindi] 40a kadar olan bütün kanamalar lohusa kanıdır, maksimum günü 40tır . 40tan sonra abdest alıp namaza oruca devam edilir canım
Elifinannesiiiiiiiiii [silindi] yok canım bendr senin gibi oldum 4 2 gün sonunda kesildi sonrasında düzenli adet oldum
[silindi] Elifinannesiiiiiiiiii inşallah canım ben 41 gündeyim yarın inşallah son gün olur çünkü 40 gün sadece 1 hafta oldu sonrası olmadı uzuldum
Kubra27 [silindi] özüre giriyor canım 40 tan sonra abdestinia alıp namazını kılabilirsin orucunu tutabilirsin kuranı okuyabilirsiniz
Beritan03 [silindi] benim ilk iki doğumda kırk gün sürdü ama bu doğumdan sonra 68 gün sürdü bence normal canım daha uzun sürenler de vardır adı kırk diye illa kırk gün sürmez ki daha az da oluyor
Elifinannesiiiiiiiiii [silindi] 42. Günden sonrada yoğun kanama ile regl oldum olursanız endişe etmeyin sakın
Beritan03 [silindi] aynen canım doktora gidersen de için daha rahat olur geçmiş olsun bebişin de hayırlı olsun inşallah sağlıkla büyüsün inşallah 🥰