yookkdahaneler Kızlar bebeğim 6 aylık misafir halıya oturttu oturabilir sanmış direk arkaya düştü kafası parkeye denk geldi ağladı sakinleşsin diye çizgifilm açtım sakinledi hemen . Birşey olur mu lütfen bişey söyleyin
Balkizlarim yookkdahaneler Gözlemleyin baktınız çok ağlıyor acile gidin kusma vs gözde kayma morarak ağlama oldumu 🌸 uyutmayin bu arada ✨
Kuzeybabyy yookkdahaneler çok düşüyor öyle bebekler bir yaşında bazen dengesini kaybedip hala düşüyor her düştüğünde hastaneye gitme şansımız olmuyor gözlem yapıcaksınız çözümü uyutmayın biraz kusma ama ağız dolusu fışkırır tarz hareketlerinde değişiklik olursa doktora gidin mutlaka geçmiş olsun
Isaninannesi yookkdahaneler korkmayın bisey olmamıştır ıns rabbim koruyo onları gözlemleyin sadece benimkide kanepeden düşmüştü çok şükür bisey olmadi ne kadar dikkat etsekte sakinsakta oluyor böyle şeyler 🤷♀️
yookkdahaneler Balkizlarim canım düşeli yarım saat oldu , şuan mama içiriyorum ağlamıyor kayma da şimdilik yok şükür , başka ne belirtiler e dikkat etmek lazım çok korktum
yookkdahaneler Kuzeybabyy direk hastaneye gitmek istemiyorum tomografi felan zararlı diye ama içim içimi yiyor şuan , düşeli yarım saat oldu sakin şuan mama içiyor çok korktum ya
Balkizlarim yookkdahaneler Geçmiş olsun canım Allah beterinden korusun en çok belirtileri dediklerim olmadıysa içini bir nebze ferah tut ama yinede gözlemleyin 🌸🌸🖤
Kuzeybabyy yookkdahaneler hep yastık koyun arkasına gerçi ne zaman düşecekleri belli olmuyor. Yedi aylıktı benım yatagımdan düştü hemen doktora götürdük doktor dediğim belirtiler yoksa tomografi çektirmeyin radyasyon almasın dedi genel muayenesini yaptı. İnanın hala düşüyor kafa üstü biraz ayaklansın daha ne düşecek alıştım artık ☺️
Melesss yookkdahaneler inşallah canım bebek bu düşecek kalkacak rabbim beterinden korusun evlatlarımızı
luppoyanak yookkdahaneler düşerken gördünüz mü sert düştüyse hastaneye götürün normal yavaş düştüyse gözlemleyin uyutmayın biraz
Kevseryldz yookkdahaneler benim bebeğimde bi kaç kez böyle düştü gözlemleyin gözlerde kayma kusma şişlik vs olursa getirirsiniz. Genelde tüm bebeklere oluyor bu
Min1234 yookkdahaneler Allah in izniyle bisey yoktur benimki de kac kere düştü 4 saat uyutmayın gözetim altında tutun çok ağlarsa gözleri falan kayarsa Allah korusun dikkat edin….