Kızlar bizim gibi olanlar var mı 20 gün önce alt dişleri çıkardı oğlum tabi o zamanda iştahsızlık vardi simdi üst dişler cikiyo ve iştahsızlık hala aynı mama dahi icmiyo üzülüyorum bi tek sabah kahvaltısını çok güzel yapıyor öğle akşam sıfır ağzını acmiyo bu arada 9 ayligiz
Sizin bebisler de aynı mı acaba ya 😔