Tazeanne17_12 Bütçenize en uygun mama hangisiyse onu alın. İlle en pahalısı olacak diye bişey yok. Tabi gönül ister anne sütü alsın ve ya en pahalı mamayı alsın. Ama yine de pirinç unundan iyidir. Hiç değilse 1 yaşına kadar vitamin mineral açısından mama kullanın, mümkünse dişinizi sıkın biraz. Pirinç ununun hiç bir faydası yok, aksine zarar verir