Ecok Merhaba 12 günlük Anneyim bir kizim var. oyle bir durumdayim ki surekli aglama istegi bebegime bakmak istemiyorum emzirmek , altini degistirmek, onunla ilgilenmek istemiyorum. Sanki hayatimi elimden almislar beni 4 duvarin icine kilitlemisler asla nefes alamiyorum gibi hissediyorum. Kayinvalidemin yaninda kaliyorum sagolsun sabahlari o ilgileniyor dinleniyorum uyuyorum da ama bu dusunceleri bir turlu atamiyorum cok ama cok bunaldim surekli aglamak istiyorum. 40 in cikinca hepsi gecicek diyorlar benim gibi olupta bu durumu gercekten atlatan var mi. Suan ben hic gecmeyecek omrumun sonuna kadar boyle hissedecekmisim gibi Geliyor. Bu durumu nasil atlattiniz?
Ugggg Ecok biraz daha sabred sonra geçiyor bunlar ilk zamanlar öyle oluyor benimde emzirirken içime bı sıkıntı geliyordu bı mutsuzluk cokuyordu ama geçti l. Cokta büyütmemek lazım kafada. Çok bunladiginda youtubede nazar duaları var onları ac evinde dolassin ses iyi gelir.
Alptugba Ecok Hepimiz yasadik canim aynilarini emin ol gecici bi durum hic gecmicek gibi geliyo insana ama inan geciyo biraz daha sabret 😊
oglumveannesi Ecok merhaba canım, sabırlı ol, ben de yaşadım aynı düşünceleri, kırkı çıkmadan geçti , ilk 3 hafta yaşadım bu düşünceleri, sonradan kolaylaşıyor bakımı da, alışıyoruz bir de zamanla daha pratik ve kolay oluyor bebek bakımı😘
Duruduygu Ecok hepimiz aynı zamanları aynı hisseleri yaşadık sana tavsiyem bol bol bebegini kucakla sev öp mesala altını degiştirme ustunu giydirme ama sev öp onu ozaman daha hızlı gecicek 40 kadar kafa böyle bir dünya dolandım bende birde sen kayınvalide destekmiş ( benimki zehir etti lohusalıgımı ) seninkinden allah razı olsun bırak uyu bol bol uyu dinlen bebek uyudukca uyu çok normal canından can veriyorsun dünyaya kolay degil
Ecok Ugggg Bu tavsiyeni deniyecegim , gercekten ilk zamanlar cok zormus derlerdi de inanmak istemezdim. Resmen her seye aglayasim var. bunaldim cok fazla nasil buyuyecek bu cocuk hep boyle mi olacak diye dusunurken buluyorum kendimi.
Ugggg Ecok yok yok ilk zaman böyle tabi vücut yipraniyor kolay değil ben uyancak emzircen diye sinir oluyordum dikiş açısı gogus yarasi oturamiyorum hepsi üst üste geliyo insan doğal olarak bunaliyor.
Bsrerkk Ecok önce 40 ı çıksın dediler sonra 3 ay sonra dediler kızım 5 aylık oldu nasıl geçti günler anlamadım sıkma canını yıpratma kendini geçiyor hemde nasıl geçiyor diyeceksin sende hiç bişey anlamadım diye 😍😍
MayneymisAltintop Geçiyor güzel anne 😊 ahh bende buralarda az sızlanmadım lohusa zamanımda ne günlerdi. Şimdi 6 aylık olmak üzereyiz. Yüzüme bir gülüşü tüüm yorgunluğumu silip atıyor❣️ inan kırkın çıkınca bir anda kuuş gibi olacaksın🌸
Ecok MayneymisAltintop Nasil guzel geldi su yazmis oldugun mesaj gecicek oldugunu gecmis oldugunu bilmek insallah bende senin gibi olurum 40 miz cikinca hemen toparlanir kendime gelirim.
Selindnz Ben de aynen o durumdaydım. Nefes alamazdım. Cok cok cok istemiştim bir bebeğim olsun. Olduktan sonra hic bu duyguları yaşayacağımı tahmin etmemiştim. Ama gerçekten geçiyormuş bu hisler. Simdi bebeğimin rahatı icin elimden geleni yapıyorum. İlk zamanlar kucağıma almak istemezken simdi kimseye vermek istemiyorum bebeğimi. Geçecek sabır.
Emineeeeee Öncelikle Allah kolaylık versin canım 😔 lohusalık depresyonu mu o da neymiş ne depresyonu bebeğim olucak ne güzel depresyona mı girilir diye düşünürken lohusalık depresyonunu sonuna kadar yaşayanım o kadar yıprandımki hep ağladım bebeğimden soğudum evde yalnız kalmaya korkardım kafamı kaldıramazdım yastıktan çok zordu çok 2. Çocuğa tövbe ettim düşün Rabbim kızıma hayırlı sağlıklı ömür versin inşallah ben hala tam anlamıyla çıkmış değilim çünkü bebeğim gazlı bir bebek ve uyumadığı sürece pek durmuyor kendi halinde sürekli ilgi kucak istiyor ağlıyor inşallah sen atlatıcaksın ama hiç birşey ilk günkü gibi kalmıyor bundan emin ol ve sabırlı ol canım 💞
Ecok Emineeeeee Cok tesekkur ederim bu guzel mesajin icin insallah gecsin gitsin istiyorum 12 gundur resmen pismanliklar icinde gel git yasiyorum cok buyuk haksizlik yapiyorum. Cevremdeki insanlar agzimin icine bakiyor herkes inanilmaz destekcim yardimcim ama ben bu durumdan kendimi bir turlu kurtaramiyorum cok zormus gercekten.
Ecok oglumveannesi Insallah o kolaylasacagi benimde bebegimi doya doya sevmek isteyecegm zamanlar gelsin 🙏🏼
Emineeeeee Ecok aynı şeyleri bende yaşadım emin ol bende çok pişman oldum biraz daha bekleseydim neden hemen bebek istedim dedim durdum kendime ama büyüyecekler bize arkadaş olacaklar böyle düşünerek kendimizi teselli edelim inşallah zaman herşeyin ilacı zaman ve sabır tek çaremiz ♥️
Betul055 2.5 ay sürdü çok şükür bende atlattım kendini oku bebeği oku dua et çokça inşAllah tez zamanda geçer gider 👋🏼
ahsenkynk canım bende yaşadım aynısını hatta daha kötüsünü ama inan geçiyor o günler için o düşünceler için sonra bebeğine bakınca vicdan azabı çekiyorsun emin ol geçiyor hiç geçmeyecek sanıyordum nefes alamıyordum sen mükemmel bi annesin unutma bol bol kucağına alıp kokla bebişini hı bide ayetel kürsi aç evin içinde sesini aç biraz dinle sürekli
Mrv_Gns_Sfk Bizde 13. Günümüzdeyiz.ilk günler ağlamaktan ölüyordum.herşey batıyordu, hayatım sıfırlanmış gibi eve bağımlıyım sandım.Ancak ailem bikaç saatlik kaçamaklar yaptırarak dışarda zaman geçirmemi sağlıyor.Alışveriş market işi bile olsa çıkmak çok iyi geliyor.Denemelisin👍🏻
Turkann Bende 17 günlüğüm lohusalığı dibine kadar yaşadım açtığım konulara bakabilirsin kendimi öldürmeyi düşündüm çıplak ayakla sokaklara koşup sokaklarda kaybolasım vardı ciddi ciddi ama gece kaçıp gidecektim kaç defa evden dün psikolag desteği almaya başladım o kadar iyi geldi ki bana tavsiyeleri şunlardı beynin sana oyun oynuyor bebeğinden uzaklaşma isteği geldiğinde üstüne git daha çok vakit geçir beynin pes edecek yemek yemek istemediğinde zorla ye beynin yine pes edecek ve gün geçtikçe daha iyi olacaksın hergün bir önceki günden daha iyi olacaksın bebeğinden asla uzaklaşma seni o iyileştirecek biran önce psikoloğa gitmeni tavsiye ederim
Sebihani Ecok arkadaşların dediği gibi birazcık sabır lazım. Bende öyle hissediyordum. Kendi çocuğum gibi hissetmezdim ama sezeryan oldum o yüzden hissedemiyorum diye düşünmüştüm. Sonuçta 2 saat önce hamileydim bi anda kucağıma çocuk verildi afalladım. Lohusalığımda da annelik duygusu hissedemedim. O duygu yavaş yavaş geliyor inanın bi anca can parçanız oluyor. Şuan 2,5 aylığız biz.
Pamukseker_Annesi Benim 39 gün oldu dogun yapali cok sukur lohusa depresyonu gecirmedim ama birgun içime bir daralti geldi aglamak geldi icimden eşime soyledim hemen gel bi disari cikalim istersen dedi ciktik biraz dolastik kızımi da sutumu sagip kayinvalideme biraktik okadar iyi geldi ki rahatlamistim.Ama eslerimizn cok onemi varmis lohusalikta