Merhaba anneler,
Ben de birçoğumuz gibi kilo vermeye çabalıyorum. Bircok mez de basarisiz oldum. Hala da basarmis degilim. Konuya geliyorum. İnstagramda bir kullanicida karnıyarık otu tozu gördüm. Her sabah suyuna ekleyip iciyor. Karinda jellesip sistigi icin tok tuttugunu söylüyor. Yaptigi tek etki bu. Birde sanirim bagirsak icin iyiymis. Ben detayli arastirma yapmadim. Fakat bilinen markalarda da var. Belki burdan yazmama izin yoktur bilmiyorum. Aramizda kullanan, memnun kalan, öneren yada önermeyen var mi? Mesela ben bu surecte burdan sandaloz sakizive sirkeyi sormuştum. Ben de denedim. Ekstra etkisi yok. Zatiflamaya hani. Sabah ac karna 1tk sandaloz sakizi ile 1 su b. Suya 1tk sirke ekledim ictim. Hicbi etkisini gormedim