Badelikom1 Arkadaşlar misafirim vardı yemekleri toplarken kızımda teyzesiyle yerde oynuyodu birden ağlamaya başladı koştum yanına çenesi kanıyodu kız kardeşim eşinde soda kapaı olduğunu görmemiş üstüne düşmüş kızım çenesi yarıldı hafif acile getirdik dikiş falan atılmadı yapıştırıcı bantla yapıştırdılar ama geçer mi bu kapanır mı tamamen o kadar üzgünüm ki içime oturdu resmen izi kalır mı https://imgyukle.com/i/Emx2Qb
maysa-19 Badelikom1 çok geçmiş olsun.iz kalır kalmaz bilmiyorum ama daha dikkatli olmak lazım Allah korumuş
minnosum25 Badelikom1 geçmiş olsn kapanır geçer mutlaka, hücreleri tap taze bebislerin çabuk toparlar iz kalr mı onu bilemyorm
Fenty Badelikom1 Yavrum benim çok geçmiş olsun bu durumlardan pansuman için bir şeyler verirler krem yada verdiler mi? Onları kullanınca iyileşmesi kısa sürer birde yara izi kalsa bile minimuma indirir.
Gollum İz kalsada yapacak birşey yok ki o medenle kafaya takmayada gerek yok küçük bişey çok geçmiş olsun
Ahter Yara kapanınca kantaron yağı sürün izi kalmaz inşallah . Bir de onlar bebek hücreleri hızlı yenileniyor.
Aklimdasin Badelikom1 daha cok küçük vucut yeniler kendini diye düşünüyorum bence iz kalmaz. Cok gecmiş olsun. Gece uyurken yara acık kalırsa cok daha cabuk iyileşir
Mirage91 Badelikom1 oyyy çok geçmiş olsun kuzucuğa ahh ❤️ sanmıyorum iz kalacağını daha çok küçük, hücreler onarır gibime geliyor
Badelikom1 Mirage91 inşallah izi kalsada çok önemlide değil aslında kapansın yeter ki yarası teşekkür ederim