Deletedmom_58 ElmaliTurtamm makinenin alt kapağı var ya orayı ac küçük bir delik olacak orayi temizle cnm
ayda17 Zebe geçen sene bizde aynısını yaşadık bizimki de bosch marka. Servis geldi ve muslukların kireçlendiğini söylemişti ama e 19 arızası mıydı emin değilim
Zebe ayda17 düzeldi benimki. Dua ediyorum bozulmasın. Servis çağırmak istemiyorum zaten doğurmak üzereyim 🥲
ayda17 Zebe 😁 geçmiş olsun o zaman ne diyeyim, hayırlı doğum nasip olur inşallah sağlıkla alırsın kucağına bdbeğini🙏🏻