bsclk77 ben covid atlattım çokta ağır geçirdim bebeğime de bulaştı, bulaştığınızda 9 aylıktı. Hafif ateşi olunca, mızmız ve halsiz olunca farkettik. Hemen sonra öksürmeye başladı, covide bağlı soluk borusu iltihaplanması dedi doktor ilaçlarla kısa sürede atlattık şükür. Köpek havlaması gibi öksürük, nefes alırken hırıltı, burun akıntısı vardı. Gözleri de kızarıltı, huysuzlukta vardı. Hafif ateşi de vardı bizde ki belirtiler bunlardı