Bebeğim 11 ay 19 günlük bugün sabah farkettim sağ elinin baş parmağı kıvrık duruyor daha önce böyle bişey yoktu. Masajla 4 saatte açtım diğer elinde böyle birşey yok kıvırınca tekrar kıvrık kalıyor kendi düzeltemiyor ben düzeltince tık diye bir ses gelip düzeliyor İnternetten baktım tetik parmak diyor başına gelen duyan oldu mu yardım lütfen