Benim kızım da ilk üç ay hep sol tarafına yatıyor kafasını çeviriyordu ben düzeltsem de uyku pozisyonu oydu. Hatta endişelenmiştim kafası yamuk olacak diye sonradan geçti şimdi 5 buçuk aylık her iki tarafı da aktif. Nesleri tutmaya falan da sol eliyle başladı sağ elini kullanmıyor diye kafaya taktım o da geçti 😅 geçiyor yani endişenmeyin