GiybetReis Kızlar 1,5 tog ebebek uyku tulumunu kaç aylık bebeklerinize, kaç derece de içine ne giydiriyorsunuz ? Bir de üzerini örtüyor musunuz? öğrenmek istediğim , kaç derece de içine ne giydiğini😊 sadece ne giydiği değil 😊
minikturta GiybetReis sanırım 5 aylıkken giydirmeye başladım gece dönmeye başlayınca üstünü açıyordu, yatak odam serin olduğu için içine ince bir pijama takimi giydiriyorum
Deletedmom0099 GiybetReis istanbulda bu tarz havalarda içine pijama takımıyla giydiriyorum, baharda zıbınla giydiriyorum 20 aylık. 6 aylık olduğundan beri bu uyku tulumunu kullanıyoruz hep aynı kat giydirdim üzerini örtmüyorum
GiybetReis lanadelmiyav kuzum ben 25dercede içine zıbınla giydiriyordum. Evin derecesini 23 e düşürdüm bugün. Altına pijama üstüne uzun kollu zıbın giydirdim. Ev sıcak olunca cok uyku kalitemiz maf oldu çünkü dereceyi kıstım. Üşür mü ya da terler mi diye düşünüyorum..
minikturta GiybetReis odam sanırım 19 20 derece belki bi tık daha düşük bilmiyorum ama soğuk battaniyeyle yatıyoruz üşüyorum bazen 😂
lanadelmiyav GiybetReis canım ben kesinlikle insanlar için ideal ısının max. 22 derece olduğunu düşünüyorum. Hatta 21 bile diyebilirim. Çok giydirmişsin içine inan hiç gerek yok, kolsuz zıbın yeterli😌
Fenty GiybetReis 22 24 derece de tutmaya çalışıyordum evi 1.5 tog içine zıbın giydirdiğim zaman üstünü de ince battaniye ile örterdim zaten açardı ama yine de uyurken örterdim.
GiybetReis Fenty teşekkür ederim🌸 ev 23 derecedeyken , klavuzda zıbın yeterli diyor. Ama bana mantıksız geldi. 23 derecede ben uzun pijama giyip üstüme yorgan örtüyorsam bebiş sadece zıbın ve tulumla üşür gibi geliyor.
AnnaKurt GiybetReis Aynı yerdeyiz ev nasıl demeyecem😂😂😂 Aynı tulum var bende de. İçine zibin giydiriyorum ayağına çorap giydiriyorum ben. Üstünü açsa da dert etmiyorum o yüzden
GiybetReis lanadelmiyav ay ne bilim. 23 derecede ben kalın pijama giyip üzerime yorgan örtüyorum. Sadece zıbın 23 derecede cok az geliyor😅
Suleasya GiybetReis 5 aylıktan beri kullanıyorum evinin içi 21-22 derece üstüne uzun kollu body giydiriyorum o kadar .ayaklı bir tulum zaten
Fenty GiybetReis Bana da pek uymuyor nedense uyuyan çocuğun üstünü her zaman örtün demiş büyüklerimiz bu yüzden içine giydirdiğim yeterli de olsa ben yine örtüyorum bir de geceleri bazın kontrol ettiğim zaman ense kısmı soğuk oluyordu bu zamanda ince alt üst pijama giydirirdim.
antropologanne GiybetReis Ev 20 derece üzeri ise, sadece uzun kollu citcitli ve pjama alti giydiriyorum icine. Ne terliyor ne üşüyor. Üzerini örtmüyorum.
lanadelmiyav GiybetReis 😁 Burası bu aralar çok soğuk evin içi 20 dereceydi, 1.6 togu yalnızca zıbın ile giydirdim miss gibi uyudu🌝
kirmizibasliklikiz_ GiybetReis ben 8 aylikken giydirmeye basladim ama e bebekten almadim lcw kullaniyoruz. Odaları 25 26 derece olursa icine sadece zibin giydiriyorum kisa kollu. Ustlerini ortmuyorum ortsem de aciyorlar zaten. Ama 23 24 derece de oda bana serin geliyor o zaman ustune ince uzun kollu pijama giydiriyorum altina bir sey giydirmiyorum 😁