ececeylin06 Kızlar merhaba bebeğim 8 aylık doktora gittik Egzema dedi travazol krem verdi ama bi etkisi olmadı cildi kupkuru neler yapabilirim önerileriniz var mı hangi ürünler iyi gelir
Nihalalp ececeylin06 benim kendimde var ve Dr tuna aynisafa kremi kullaniyorum geçiyor bebekte kullanımı sorun ona göre kullanın çünkü ben bütün kortizonlu kremleri kullandım geçmedi tek aynisafa kremi gecirdi
Edabebek1 ececeylin06 mustela ve başka krem yazdı süper fayda etti benim kızıma tavsiye ederim mustelayı sürekli yani yaşına kadar kullanabilirsin günde ¾ kere falan demişti
dandiniko Edabebek1 mustele gerçekten çok güzel. Benim bebeğimde vardı çok kuruydu bir günde %90 toparladı ececeylin06
Edabebek1 dandiniko evet gerçekten çok güzel bununla birlikte bir krem yazdı adını hatırlayamadım hemen geçti çok olan yerde bile ¾ gün sonra bitti
Mihrakuzusu Laroche posay lipikar baume al bana dua edeceksin. Kızımın egzaması vardı kullanmadığım krem kalmadı. Ama bjnu aldım iki kez kullanmaya geçirdi.