3 ay 5 günlüğüz 3 gündür yavrum çok huzursuz asla böyle bir bebek değildi şaşırıyorum hallerine uykuya dalma problemi en başından beri var ondan ziyade altını değişiyorum gazını çıkarıyorum yediriyorum ama durmadan ağlıyor anlam veremedim az önce de meme emerken ağladı çıkardım o baş parmağını emiyor kizartti artık son bir kac gündür emiyor parmağını emzigi veriyorum geri atiyor yarım kundak yapıyorum o parmağını da tam ağzına alamayınca sinirleniyor iyice ağlıyor. Ay kızlar ben derdini anlayamadım yavrumun derman olayım 🥲😁😁 sancısı mı var acaba ?