Mrv_Kml_Ygz geçtiğimiz hafta korona geçirdik hafif atlattık elhamdülillah ama kızım 8 aylık öksürük var di ıhlamur cevizin içerisindeki zar saniirim onu kaynatıp icirdim birde sarımsağı dövdüm hakiki zeytinyağında 4 saat beklettim ayak altları na sürüp çorap giydirdim bikac kez o şekil uyuttum elhamdülillah geçti isterseniz deneyebilirsiniz Rabbim şifa versin inşallah ❣️