Hahahydbb ilk cocugumda oldu bir telasla gittim doktora hic bisey degil bu gececek dedi. Bebek annenin hormonlarindan aliyomus biz onlara hamileyken onunla alakaliymis. Ikinci oglumda da oldu bu sefer cok sakindim biliyodum gececek ikisinde de kendiliginden gecti. Doktorumuz sakin ellemeyin dedi yoksa enfeksiyon kapiyomus. Yani korkulcak bi durum degil bir cok bebekte olan ve kendiliginden gecen bi durum.