Hem ev işi hem çalışıp hem de işe gelirken süslü püslü gelen anneler nasıl geliyor hayranım gerçekten..Ben sabah 8 buçukta başlıyorum işe..Ve 6 da uyanıyorum 2 ay 25 günlük oğlum var..Onu emzir ,altını degistir gazını al ve üzerini giydirip bakiciya ver derken kendim ne bulursam onu giyip ikiyorum kapalıyım neyseki saç baş yapmama gerek kalmıyor da ?Çoğu zaman ütüsuz gömlek giyiyorum ,bazen inanın kaş bıyık alacak vaktim olmuyor evde hatta kuaföre gidecek bile vaktim olmuyor..Bakıcidan saat 3 de almak zorundayım koşa koşa eve geliyorum ..Hani nerde bu marifetli anneler 😀 Burda varmi merak ettim