Kızlar merhaba,
Baston bebek arabası almayı düşünüyoruz ancak çok kararsız kaldım.Aranızda cybex gp pockpit plus veya maclaren kullanan var mı?Cybex e daha yakın gibiyim ama etrafımda kullanan biri olmadığı için danışmak istedim.
Özellikle tekerlek ve süspansiyonu sağlam farklı marka tavsiyelerede açığım.Şimdiden teşekkürler 🌸