GizemKivancK Ben de dalin hem Deterjan hem yumuşatıcı kullandım sadece ekstra durulama yapıyorum bebeğin çamaşırlarında doktor tavsiye etti eşim de beyAz eşya mağazası var o da hep çift durulama yaptırır bebeğin kıyafetlerinde deterjan kalmasın diye
Irmakprensesinannesi minikturta valla asla yumuşatıcı kullanmadım kziimda sadece granül toz sabun kullaniyorum
minikturta Irmakprensesinannesi ay bende roxy kullanıyorum ama leke çıkarmıyor asla, kullandıklarıniz çıkarıyor mu ?
Irmakprensesinannesi minikturta roxy e gire iyi çıkartıyor özel likle dalın ve duru roxy bende kullandım şuan bitsin uğraşıyorum iyi yıkıyor ama leke sıkıntı bide şimdi ek gıdada olduğumuz için her gün kiyafet cikiyor