Bsradskran Zeynepun24 kilo gitti biraz göbek kaldı o hasıl gidecek bilmiyorum bebekten frsat bulup spor yapamıyorum
alpligunler Zeynepun24 bol bol emzirme ve bol su tüketme ile 8 aylık oldu ben eski kiloma dönmüşüm farketmeden göbüş de gitti 🙋🏼♀️
Egurbuz20 Deletedmom_112 eğer oysa satıcısı herhalde 😀 bi faydasını görmedim ben onun 1500 liram çöp oldu
Egurbuz20 Yusaydef akşamları herbalifefaki mama yiyerek istetsen 20 kğ ver akşam yemeğine dönünce verdiğin kiloyu geri alırsın o yüzden sağlıklı beslenmeye geçilmesi ayrı mamayla zayıflamak ayrı
Defnetopccu 80 kiloyla doğuma girdim 16 günlük lohusayım 67 kiloya düşmüşüm bile ama malesef göbek var 😏
Balogluum Zeynepun24 dikkatli beslenerek veriliyor ben verdim, normal sezaryen diye ayırmayın normalde de aynı kilo ve göbek kalıyor
Yusaydef Egurbuz20 mamayla zayıflamıyorum ki akşam normal yemeğimi yiyorum sadece sabahları shake içiyorum bol su ve sebze yemeği