Volmine bu zamana kadar güzeldi de artık zorlanıyorum ya. Küçüğü her emdiginde oda istiyor. Hâliyle 2 yaşını geçti. Çok güçlü emiyor. Bazen o kadar çok emiyor ki sanki damarımdan kanım çekiliyor gibi elim ayağım uyuşuyor. Sütüm var ama süt olarak değil de vücut olarak sanki 2 bebeği de emzirmeyi kaldıramıyor gibiyim. Bir de o kadar da düşkün ki memeye. Birkaç kez süt bitti dedim kıyamet koptu. Olur olmadık yerde meme diye tutturuyor. Birde konuşuyor ya herkesin içinde Anne meme diyorum beni duymuyor musun diyor. Nasıl bıraktıracagim şuan çok zor geliyor bana