Kızım doğduktan on beş gün sonra yoğun bakıma alınmıştı sağıp vermem gerekiyordu ağlamaktan sütüm çok azalmıştı denedim memnun kaldım belki pskolojik etki etti belki gerçekten faydası vardı bilemiyorum ben memnun kalmıştım 😊 umarım sütünüz dere gibi gelir 🌼