Merhaba sutum kesildi.mama ile yavrusunu besleyen annelerimiz yardımcı olabilir mi.mama markalarının beslenme tablosuna goremi besliyorsusunuz.mesela 2aylik bebek 720 CC içebilir gün içinde yazıyor.okadar icmesse azmi beslenmiş olur.oakdarini vermekmi gerekir ?
Beslerken nasıl yol izliyorsunuz kaç saatte bir veriyorsunuz bilgisi olanlar yazabilirmi