Fatimaafr Alerjik bebekler için kaşık maması önerir misiniz? Ve kaçıncı aydan itibaren vermeye başladınız acaba? :) bebeğim alerjik mama içmiyor ve kilosu çok düşük. Ek gıdaya başlıyorum önerilerinizi bekliyorummm
amansallagitsin Fatimaafr hipp marka var icerisinde sut urunleri bulunmayan kardesimki 5 bucuk aylik kilo alimi olmadigindan kasik mamaya basladi hipp markanin onunda alerjisi var
amansallagitsin Fatimaafr suan daha yeni basladi doktor suanlik onu onerdi sonra 6 aylikken tadimlara baslicak ole ole kilo alir
Poyrik21 Fatimaafr doktormu önerdi peki bu mamayı benim oğlumda alerjik bı bebek biz Aptamil kullanıyoruz doktor önerisiyle raporlu mamalarımz eğer icmezse içine az bişey vanilya şurubu yada az bı elma suyu koyabilirsin demsti bize doktorumuz bizede dört aylık falandı tehsis koyduğunda