MERYEMNUR20 Merhaba hanımlar kızım 2ay 9günlük altı temiz biberon veriyorum kabul etmiyor uyuyunca alıyor sadece bide her uyandı zaman ağlıyor sizde de böyle birşey yaşandı mi yaşadıysa sebebi neydi
Busragonullu MERYEMNUR20 atak döneminde bana göre 2.ayinda neler çektim neler araba da bile gezdirdik yine de susturamiyorduk sonra zaman atak dönemi bitince düzeldi
Busragonullu MERYEMNUR20 bebeğe göre değişebilir bazı bebeklerin uzun sürebiliyor bizim 2 hafta sürmüştü
Prettymom Hep mi böyleydi sürekli olan bir huzursuzluksa alerji de olabilir ya da yalnızca atak dönemidir. Atak dönemiyse yakında geçer ama ardından diğer atak gelir 😄 bebeğinizi devamlı gözlemleyin atak dönemi ise yeni beceriler elde edecektir 👍🏻
MERYEMNUR20 Prettymom hep böyle değildi alerji olduğunu sanmiyorum çünkü özel mama yiyor inek sütü olmayan alerji bebeklere özel doktorumuz verdi sabah başladı gaz damlası herseyi yaptim ama tık yok devam ediyor büyük Bi ihtimalle atak dönemi başladı
Prettymom MERYEMNUR20 o zaman atak dönemi. Hasta bir durumu yoksa,ateş yoksa veya kakada bir sıkıntı görmüyorsaniz geçmesini bekleyin bir süre.