Kizlar merhaba bebeğim.80 günlük gazlı bir bebek.hep gaz problemimiz var. Ağızdan gaz çıkartırken çok.agliyor hiç çıkarmamız istemiyor ne yapsam daha rahat çıkarırım ya çıkartmadan alttan gaz oluyor çıktığı zaman rahat geciriyor o günü siz nasıl çıkarıyorsunuz kac cc de bir çıkarıyorsunuz..‽?