Minisin_annesi benim ilk sezeryandi, ikinci normal doğumdu. Sabah 7 de suyum geldi 9 da hastaneye gidip öğlen 1 de doğurdum. 3. De akşam 9 gibi hafiften sancılar başladı. Evi komple silip süpürüp, çarşafları dahi yıkayıp, temizliğimi yaptım çocukları babaanneye bıraktık gece 1 de hastanedeydik, 2 yi 20 geçe doğurdum. Gittiğimde daha 3 cm açıklıktı. Doktorum hiç yatırmadı yürüdüm ve bir saate doğurdum. Dikişsiz oldu, ama 3 tane yırtık İçin dikişim vardı. 34. Haftadan sonra perine masajı yaptım. Gün aşırı badem yapı ile. Birde Hergün kegel egsersizi yaptım. Doğumum gece oldu akşam 6 gibi evdeydim. Ve eşim dışında kimse kalmadı yanımda.