Sarellebebek Kızlar 2 ay aşısından sonra çok huzursuzlandı kızım 4 gündür sürekli ağlıyo uyumuyor iştahsızlık başladı aşının etkisi mi bu veya başka bişey mi anlamadım bu durumu yaşayanlar ne kadar sürdü acaba ?
Nazlican Sarellebebek 2 gün üstümde yattı yerimden kalkamadım 😣 Calpol ver belki rahatlatır Ateş vs yapmaz en azından
Demura Bizde de huzursuzluk ve uyku hali olmuştu, 1 çay kaşığı calpol verebilirsiniz 6 saatte 1 demişti doktor, huzursuzluk için de ateş için de calpol kullanılabiliyormuş
Yitikbiranne Bizim de 3 aşı birden oldu kızımın huyu suyu değişti sürekli gülücükler atan kızım gitti yerine başka bi cocuk geldi. Meme reddi başladı eve geldik ne yaptiysam emziremedim sütümü sağıp verdim ya da uyku sersemiyken emzirdim. Baktık olacak gibi tanıdığım bi hacamatcıya götürdük kuyruk sokumundan bebek hacamatı yaptırdık mucize gibiydi Allahıma şükürler olsun kızım bi anda düzeldi eski neşesi yerine geldi bi an da emmeye başladı. Hacamat yapan abla şok oldu el kadar bebekte nasil bu kadar toksin çıkar dedi. iste aşılar böyle sıkıntılı.. kesinlikle bundan sonra 1 yaşına kadar aşı falan yaptırmam tutanaksa tutsunlar istedikleri tutanağı
Sarellebebek Yaa şok oldum şuan peki hacamata götürmek nerden geldi aklınıza kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi galiba bunları okuyunca aşıdan soğudum şuan Yitikbiranne
Latiko Yitikbiranne aferin yaptırmayın bravo size. Bari buraya yazıp milletin kafasını bulandırmayın. Aşı vurdurmamak nedir yaa 🤬
Yitikbiranne Bebek hacamatı yaptirmak hep aklimdaydi aslinda.. doğar doğmaz götürecektik sünneti yerine getirmek hem de hamileyken benden bebeğe geçen toksinleri atsin diye.. ama nasip olmadi esim karantinaya alındı benim dikişler iltihaplandi falan derken götürememistik. Baktik ki aşılar çocuğun huyunu suyunu degistirdi eşime dedim bi hacamat yaptiralim belki şifa olur kızımıza.. öyle götürdük cok şükür daha biter bitmez gördük mucizesini hacamatın. Eşimle kalan aşıları yaptirmama kararı aldık yaptiranlarin kararina saygi duyuyoruz ama bağışıklık sistemi daha henüz tamamlanmamis el kadar bebeklere icinde ne oldugunu gizledikleri zehirlerin verilmesine siddetle karsiyiz. En başından hic yaptirmayacaktik sağlık ocagindaki ebeler cok fazla israr ettiler tutanak tutulur falan deyince istemeye istemeye yaptırmıştık ama bundan sonrakileri yaptirmayacagim kesinlikle