GUBILIK Elegance evet o markayı temın edebılırsınız. Ben un kullanmıyorum her gunde farklı farklı seyler pişiriyorum. https://www.instagram.com/p/Bos7msiD1Pa/?igshid=13dgph3lzu8n4 + https://instagram.com/defne_ek_gida?igshid=1xscr0fpw7opa
GUBILIK Elegance sek günlük süt kullanıyorum. Hastalık kapma riskinden ötürü yaz aylarında açık süt kullanmıyorum. Keçi sütü daha yararlı aslında. Keçi yogurdu da yapabılırısınjz
Elegance GUBILIK bende kararsız kaldım sabah beri okuyorum formül mama ile de yapan olmuş siz hiç öyle denediniz mi bu arada tekrar sağolun
GUBILIK Elegance rica ederm. Formul mama ile denemedim hiç ama okumustum. Aklıma getirdiniz denerim vallla. Siz de deneyin :)