2 haftadır perişan etti gündüz zaten çok kısa kısa uyurdu bu ara berbat durumdaym sabahın 6 sında uyanıyor bi sonraki uyku gelince bas bas aglıo gözünden uyku akıyor resmen uyumamak için ugraşıyor akşam uıykusuna yattımı 2-3 saat deliksiz uyurdu o da gitti neden böyle aynı şeyleri yaşayan var mı nasıl düzelicek kafayı yiyorum ateşi falan da yok çok salyası var diş mi acaba 🥺🥺😪😪😪🤯