Rabia4646 dosya veya ses paylaşabiliyor muyuz?
Ben ayakta sallayarak uyutan bir anneyim.
Benim izlediğim yol ilk 3 gün geceleri salla dur yöntemiyle başlamaktı. İlk gün 10 sn salla 5 sn bekle şeklinde başladım. Tabi her kıpırdandıgında sallamaya devam ettim.
Ertesi gün durma süresini gittikçe uzattım. 3 günde aynı şekilde ilerledim.
Benim oglum çok tepki vermedi. Süreleri uzatarak devam edebildim.
4.Gece ise yatagına koyup yanında oturmam ve pışpışlamam gerekiyordu ama ben onu kendi yatagıma aldım. Yatakta baya debelendi. Orda oraya yuvarlandı, oturdu yattı. 40 dk sonra yatakta sızdı kaldı. Yerine koydum.
Bu gece nasıl olacak yarım saat sonra göreceğiz. 🙂
Bu arada uyku arkadasın da var. Ona da 4 gün önce basladık. Belki daha iyi işe yarayabilir