Kızlar malum prima aldı başını gitti bir ara oğluma baby me kullanmıştım pişik falan yapmadı ama kalın diye bırakmıştım şimdi oğlum 2,5 yaş civarı 13-14 kilo arasında 5 beden mi almalıyım 6 mı külot bez çıkartmış 6 beden büyük mü kullanan var mı indirim var şuan sipariş vericem de