Benim kızımda 5 aylık. 3ay bitene kadar güzel uyurdu aslında. En azından geceleri 2-3 kere anca kalkardı. Ama 4.ay atağı ve diş çıkarması bizi mahvetti. 2 aydır gecem gündüzüm yok. Gündüzleri 3 uyku her biri yarım saat. En son 8 de uyuyor ama sabaha kadar her saat başı kalkıyor. 6-7 gibi de uyanıyor 🤦🏻♀️ gece biraz uyusa sabah uyumasın sorun değil ama gece uykusuzluğu beni mahvetti.