Yaramazzzbebekkkk Giydiriyursunuz kizlar elbise olarak sade mi yoksa çok çiçekli mi tercih ediyorsunuz yani böyle 1 yaştan itibaren 7 8 yaşa kadar. Ben çok kararsızım böyle konularda siz nasıl Giydiriyursunuz.♥️🍓
DemetF Yaramazzzbebekkkk bence nasil rahat edecekse cocuk ole giydirilmeli cicekli yada sade fark etmez
Dyglila Yaramazzzbebekkkk ben genelde sade spor eşofman tarzı giydiriyorum. Nedendir bilmem ama elbiseyi yakıştıramıyorum hatta çoğu kıyafetini erkek bebek reyonundan tercih ediyorum daha bi hoşuma gidiyor renkleri modelleri.
odlare Yaramazzzbebekkkk cok dusunme ;) kendileri karar veriyorlar 1,5 yasina gelince. Cok heveslendigin birkac parca varsa al onun disinda ona birak benim kizim elbise giymedi su an 4 yasinda yeni yeni giydirebiliyorum